14 януари 2014

За една точка повече

Имената на продуктите в рекламите трябва винаги да са правилно написани. Поне това е моето мнение.

Вижте обаче рекламите на портативни твърди дискове Тошиба, които открих в две последователни брошури на веригата магазини Техномаркет:

Брошура Техномаркет 14.12.2013 - 10.01.2014 г.

Брошура Техномаркет 14.12.2013 - 10.01.2014 г.

Брошура Техномаркет 11.01.2014 - 24.01.2014 г.

Брошура Техномаркет 11.01.2014 - 24.01.2014 г.

Оказва се, че тези външни дискове са от серията Stor.e, а не както са написали в брошурата само Store.

Доказателство за това е страницата, посветена на модела Stor.e Basics

Toshiba Stor.e Basics 14.01.2014 г.

както и страницата на цялата серия.

Не знам на какво мнение сте Вие, но за мен това е недопустимо.