16 март 2015

"Хабя" и "радиус" в реклама на Виваком

Има думи, които според мен не трябва да се използуват в реклами. Една такава е "хабя". За жалост я видях в рекламата на мобилното приложение (Не разбирам защо не кажат/напишат мобилната програма?) Clusterize, която бе поместена в мартенската брошура на Виваком:

Виваком брошура, март 2015 г. - Clusterize

Не зная защо рекламистите не са използували хубавата дума губя... На мен хабя ми звучи доста грубо и не подхожда на "официалния" стил на рекламата.

А изречението

"Просто отвори приложението и започни да разглеждаш какво се случва наблизо, по категории и радиус"

е просто шедьовър. Предполагам, че са искали да кажат "...какво се случва наблизо, [като събитията са подредени] по категории и в зависимост от разстоянието до Вас."

Интересно е и, че текстът в рекламата подозрително напомня този в страницата за зареждане на Clusterize в Google Play:

Clusterize в Google Play

P.S.

Ето и едно рекламно видео на Clusterize: