05 май 2010

Знаенето на английски език - задължително!

В България е задължително да знаете английски език, за да разбирате рекламите на мобилни телефони.

Предполагам, че това е така, защото рекламистите мислят на английски.

Поредното доказателство за това е рекламата на МТел/Samsung, която бе публикувана в броя на в-к "24 часа" от 24 март 2010 г.

Реклама МТел - в-к "24 часа" - 24 март 2010 г.

Вижте рекламата в по-голям размер.

Ако не знаете, че "Star" е звезда на английски, няма как да свържете името на мобилния телефон (С5230 Star) с рекламния лозунг "Това е твоят звезден миг.".

Жалко!

Още по темата.

P.S.

Още не мога да намеря точен превод на рекламния лозунг на Samsung "Turn on tomorrow". Най-доброто, за което се сещам е "Включи бъдещето". Идеята ми е, че продуктите на Samsung са толкова съвършени, сякаш идват от бъдещето.