Често си мисля, че създателите на реклами на мобилни телефони не мислят много, когато работят. Така се получават странни, даже малко смешни резултати.
Вижте рекламата на мобилния телефон Motorola Milestone, поместена в априлския каталог на Vivacom:

Вижте рекламата в по-голям размер.
Обърнете внимание на текста:
Потопи се в удоволствието да сърфираш в Интернет с перфектен браузър с Flash 10 и HTML, бърз процесор и огромен екран
Аз не харесвам израза "перфектен браузър с...". Предпочитам "перфектен браузър, който поддържа...". Освен това (и това е по - важното в случая) създателите на рекламата са забравили, че всеки [уеб] браузър поддържа езика HTML. Така, че "браузър с HTML" е излишно повторение.
Освен, ако не са имали предвид определена версия на HTML-а.
P.S.
Да не забравя, че "milestone" означава "важно събитие" или "километражен (километричен) камък". Не се чудете какво правят тези камъни в рекламата.